Få succes med din kommunikation om bæredygtighed (Gæst Hempel og Pihl & Østergaard)

Hvad er den gode opskrift på bæredygtig kommunikation og hvor er fælderne? Det kan du høre i dette afsnit.

Hvordan sikrer du, at dine kunder kender til din bæredygtige profil uden at styre ind i greenwashing-fælderne? 

Du skal fx stoppe med at kalde noget bæredygtigt. 

Vi har besøg af Rasmus Vestergaard, Senior Manager Marketing Communications, fra Hempel og  Julie Østergaard fra rådgivningsfirmaet Pihl & Østergaard. 

Hør, hvordan Hempel og Rasmus Vestergaard har grebet sin kommunikation an og taler ind i en bæredygtig agenda. Og få Julie Østergaards analyse af, hvordan Hempel har klaret sig og flere andre eksempler. 

Vært: Mette Kristensen 
Gæst: Rasmus Vestergaard, Hempel, og Julie Østergaard, Pihl & Østergaard
Produktion: Stine S. Overgaard
Produceret af: Danish Export Association

2
Fra optagelsen