Aktivitet

05.12.2019-05.12.2019

Netværksmøde Danish Export - FOOD TECH - 5. december 2019


Tema: Vidensdeling om markeder, kunder, projekter i fødevareindustrien

Food Tech netværket er for dig der arbejder med rådgivning og salg af udstyr, teknologi og løsninger til fødevareindustrien.

 

Dagens program:

09:30 – 10:00 Ankomst og registrering – kaffe og rundstykker 

10:00 – 10:10 Velkommen og dagens program
v/ Søren Rahbek, Sales Manager Door Systems A/S og formand Advisory Board i Danish Export - Food Tech og Heidi Ravn, Head of Danish Export – Food Tech.

10:10 – 10:45 Bordet Rundt
Præsentation af deltagerne og mulighed for at præsentere og få sparring på udfordringer.

10:50 – 11:30 TriVision A/S - fra spild til værdi via forhandlernetværk.
TriVision blev etableret i Odense i 1999 og leverer vision teknologi, der henvender sig primært til fødevareproces og emballering. Deres løsninger kan indgå i en proceslinie eller stand-alone, og medvirker til reduceret spild og øget produktkvalitet.

Deres CEO Jesper Bach introducerer virksomheden, og fortæller om deres go-to-market strategi, med opbygningen af et solidt forhandlernetværk fra Australien og Asien til Europa.

11:30 – 12:00 Nyt fra Danish Export - Food Tech / Eksportens Hus

  • Kommende aktiviteter
  • Pilotprojekt Diaspora - fødevareindustrien Schweiz
  • Feedback fra fremstød i Rusland og Italien
  • Advisory Board Food Tech
  • Digital visualisering af netværkets kompetencer til ”Fødevarefabrikken"

12:00 – 12:45 Frokost

12:45 – 13:45 Deltagerne inddeles i grupper efter markedsfokus og interesse:
Tyskland, USA, Australien, Asien/Indien, Latinamerika, andet. 

Der vælges en ordstyrer for hver gruppe.
Emne: Sparring og diskussion i gruppen om udfordringer på markedet, aktuelle projekter, m.m. Opsamling i plenum.

13:45 – 14:30 Sådan skaffer vi brugbare leads via LinkedIn
Cotes A/S leverer affugtere til en række industrier herunder til fødevareindustrien. De har med succes valgt en målrettet kampagneindsats på LinkedIn til at skaffe leads som supplement til deres øvrige aktiviteter, herunder messedeltagelse v/ Sales & Marketing Coordinator Mads N. Christensen.

14:30 – 14:45 Kaffepause 

14:45 – 15:45 Emotionelle kundetyper - den sikre vej til flere og mere loyale kunder
Når en kunde vælger at købe noget, så er det både baseret på (bevidste) argumenter og en (ubevidst) god fornemmelse. Udfordringen er, at det kun er 10% af beslutningen, der er baseret på bevidste argumenter såsom pris, kvalitet, produktudvalg og levering. Forskning viser, at 90% af en købsbeslutning er baseret på en ubevidst god fornemmelse.

Emotionelle kundetyper er en videnskabelig metode, der opdeler kunder i fire segmenter. Metoden kan bruges når du vil sælge mere, fastholde kunder, væk fra prisfokus, væk fra ”jeg tænker lige over det”. V/ Sanne Dollerup, Forsker, partner og foredragsholder.

15:45 – 16:00 Afslutning og tak for i dag 

 

Vi tager forbehold for ændringer i programmet.

Tilmeld dig  her

 

Fakta

Pris

795 kr. pr. person + moms for medlemmer af Danish Export - Food Tech.

1.590 kr. pr. person + moms for ikke-medlemmer af Danish Export - Food Tech.


Ved afbud til medlemsmøde betales arrangementsprisen efter følgende regler:

- ved afbud mere end 14 dage før afholdelse er afbud vederlagsfrit.
- ved afbud mellem 14 og 7 dage før afholdelse, betales 50% af arrangementsprisen.
- ved afbud senere end 7 dage før afholdelse, betales hele arrangementsprisen.

Generelle forretningsbetingelser for Eksportforeningen - dansk

General terms of business for the Danish Export Association - english

 

Sted

Comwell, Skovbrynet 1, 6000 Kolding

Ledige pladser

Der er 25 ledige pladser