Aktivitet

29.11.2018

Seminar: Sociale medier anno 2018 - kanaler og markeder


Hvordan skaber du øget synlighed for din virksomhed med sociale medier som LinkedIn og facebook? Og på hvilken måde kan du bruge kunderejsen til at udarbejde en konkret strategi, som får opbakning fra ledelse og kollegaer?

Det og meget mere kan du får svar på ved at deltage i seminar den 29. november. Vi har også en case på programmet, hvor et medlem fortæller om deres erfaringer med LinkedIn og Instagram.

Hvad får du med hjem?

  • Viden om, hvordan kunderejsen kan give dig dybere indsigt i dine kunder og deres købsadfærd.
  • Konkrete tips til at udarbejde en SoMe-strategi.
  • Input til hvilken type indhold, der kan øge kendskab, styrke loyalitet og føre til flere leads.
  • Sparring på, hvordan du får opbakning fra ledelse og kollegaer, så indsatsen kommer bredt ud.

Seminaret er for dig der:

  • Er ansvarlig for virksomhedens sociale medier.
  • Har brug for at lægge en strategi for din virksomheds SoMe-indsats.
  • Ønsker konkrete guidelines til at komme i gang nu.

Program 

9.30-9.40:       Morgenmad og registrering

9.40-10.15:     Networking-øvelse

10.15-11.00:   Hvordan kortlægger du kunderejsen? Hvorfor er det vigtigt at have denne kundeforståelse? Og hvorfor er kunderejsen relevant både for små og store virksomheder? v/ Lisbet Jantzen, Director of Customer Experience, Sunrise Reklamebureau.

11.00-11.15    Valg til sektionsrådet og kort pause

11.15-12.00:   Indblik i, hvordan du som B2B-virksomhed skaber effekt på tværs af Facebook og LinkedIn ved at være relevant gennem hele beslutningsprocessen.
Du får konkrete råd til udarbejdelse af en effektfuld social media-strategi og indhold, der kan generere alt fra øget kendskab og styrket loyalitet til flere direkte leads og salg. v/ Lisbet Jantzen, Director of Customer Experience, Sunrise. Reklamebureau

12.00-12.45:   Frokost og nye pladser

12.45-13.15:   Networking-øvelse

13.15-14.00:   Case med fokus på LinkedIn og Instagram: Kom med på DEIFs rejse fra beslutningen om at have en strategi til udarbejdelse og lancering.

Du får konkrete input til strategi, indhold og måling samt indspark til, hvordan du inddrager dine kollegaer og får opbakning fra ledelsen. v/ Heidi Westerby, Marketing and Communications Coordinator, DEIF Wind Power Technology.

14.00-14.15:   Kaffepause 

14.15-15.15:    Hvordan får du ledelse og kollegaer med ombord på en employee advocacy-indsats? Få konkrete anbefalinger og tips til, hvordan du tilrettelægger en employee advocacy-proces og engagerer dine kollegaerne til at dele historier om jeres virksomhed. Du får også indsigt i Seismonauts samarbejde med Danish Crown om organisationens employee advocacy-indsats, som både tæller funktionærer og produktionsansatte. v/Stine Larsen, rådgiver digital kommunikation og employee advocacy, Seismonaut.

15.15-15.30:  Wrap up, evaluering og tak for i dag 

 

Vi forbeholder os ret til ændringer i programmet.


Tilmelding 

Fakta

Pris

795 kroner for medlemmer af Danish Export Marketing Group - 1.590 kroner for virksomheder, der ikke er medlem af Danish Export Marketing Group. Alle priser er ekskl. moms

Danish Export Marketing Group er et netværk i Eksportforeningen. For at deltage til medlemspris skal din virksomhed være medlem af både Eksportforeningen og Danish Export Marketing Group. 

Sted

Comwell, Kolding

Tidspunkt

9.30 - 15.30

Ledige pladser

Der er 2 ledige pladser