Aktivitet

09.12.2019-09.12.2019

Webinar: Google Analytics, Tag Manager og Ads - muligheder og udbytte


Få inspiration til, hvordan du kan udnytte de digitale muligheder til at skabe synlighed, generere trafik til websitet eller høste flere leads til din virksomhed.

På webinaret får du viden om Google Analytics, Tag Manager og Google Ads og eksempler på, hvordan du kan bruge værktøjerne til at skabe værdi for din virksomhed og synliggøre den indsats, som marketingafdelingen yder.

Efter webinaret har du viden om:

  • Fordele og ulemper ved de forskellige værktøjer
  • Hvordan du opsætter mål, og hvad det giver mening at måle på
  • Hvordan du afstemmer det med salgs- og marketingstrategien, og hvad I kan forvente af udbytte
  • Eksempler på, hvornår og hvordan du kan bruge værktøjerne
  • Hvordan du måler og evaluerer på jeres indsats

Webinaret er for dig, der:

  • Administrerer virksomhedens Google Analytics
  • Vil i gang med online-markedsføring og ønsker at kende de forskellige muligheder
  • Gerne vil have indspark til, hvad du skal måle på og hvorfor
  • Vil se eksempler på, hvordan værktøjerne kan bruges i praksis, og hvad udbyttet er

Oplægsholder:

TBA 

Om webinarer:

Det eneste, du skal bruge for at deltage, er:

  • En computer, en tablet eller en smartphone
  • Høretelefoner er en fordel, så bliver lyden bedre
  • Inden webinaret modtager du et link til websitet, hvor undervisningen foregår
  • Bruger du tablet eller smartphone, skal du downloade click meeting-appen i Appstore inden kurset, så du er klar.

Vi forbeholder os ret til ændringer i programmet.

 

 

TILMELDING

Fakta

Pris

Gratis for medlemmer af Danish Export Association og B2B Marketing.

500kr for ikke-medlemmer

Sted

Online

Tidspunkt

14:00 - 15:00

Ledige pladser

Der er 24 ledige pladser