Aktivitet


For det mere komplekse salg er en transaktionel tilgang ikke længere nok. Salg bliver i stigende grad mere komplekst, og for eksportsalg øger faktorer som kultur, kommunikation samt fysisk distance denne kompleksitet.

Det komplekse eksportsalg gør, at en værdibaseret salgstilgang bliver broen til den højere profit og de tilfredse kunder.

Så hvad er det, der holder flere eksportvirksomheder tilbage? Hvad kræver det af dig og din virksomhed at bygge broen til det fremtidige værdibaserede salg? Og hvordan får I alle i virksomheden med ud på denne ’brovandring’?

Det og meget mere får du svar på, når Poul von Wowern deler ud af sin viden om værdibaseret salg den 3. maj kl.10.

Efter webinaret har du viden om:

  • Hvordan I bevæger virksomheden fra transaktionelt salg til værdibaseret salg
  • Hvordan du klæder salg og marketing rigtigt på til opgaven
  • Hvilke værktøjer I kan bruge for at synliggøre den værdi, I skaber for kunden
  • Hvorfor det er vigtigt, at salg og marketing arbejder sammen og deler viden om kunderne

Hvem er webinaret relevant for?

Værdibaseret salg involverer alle i virksomheden, som har en berøringsflade til kunderne. Derfor spiller både salg, marketing og kundeservice en større rolle i arbejdet med at udvikle salgsprocessen, så I får fokus på at skabe værdi for jeres kunder og knytter tættere kunderelationer.

For topledelsen er det relevant, fordi I skal være driveren af en forandringsproces, hvor der er fokus på nye salgsprocesser, kulturændringer og coaching af medarbejderne.

Oplægsholder:

Poul von Wowern underviser på VIA University College i værdibaseret salg, strategi, innovation og procesoptimering. Samtidig har han igennem de sidste 3 år forsket i værdibaseret salg. Herunder hvordan virksomheder bedst muligt kan inkorporere dette i deres kommercielle tilgang med en øget bundlinje som resultat.

Poul har også tidligere arbejdet 7 år som salgschef og har stor international erfaring fra blandt andre A.P. Møller–Mærsk og Grundfos.

Tilmeld

Fakta

Pris

Gratis for medlemmer af Eksportforeningen og Danish Export Marketing Group.

500kr for ikke-medlemmer

Sted

Online

Tidspunkt

10:00 - 11:00

Ledige pladser

Der er 34 ledige pladser