Hvad siger medlemmerne?

I Danish Export Marketing Group kan du dele viden og erfaringer med andre marketingansvarlige i B2B-eksportvirksomheder, der har kundesegmenter og udfordringer, som ofte ligner hinanden. Læs her, hvad medlemmerne får ud af netværket.

Jeg får konkrete værktøjer til mit daglige arbejde

”Aktiviteterne er relevante for os som teknisk virksomhed, fordi der udelukkende er fokus på B2B-markedsføring. Samtidig har vi som medlemmer indflydelse på, hvilke emner der bliver taget op på seminarer og i erfa-grupper.”

Julia Geier Nielsen, International Marketing, Varo A/S

Julia Geier

Som salgsansvarlig bliver jeg opdateret på nye marketingtrends

"Vi arbejder i øjeblikket på at få salg og marketing til at spille bedre sammen, og aktiviteterne i Danish Export Marketing Group er en god og effektiv måde at blive opdateret på nye trends inden for marketing." 

Peter Bohé, Chief Sales Officer, Marine Alignment A/S

Se videoen med Peter og hør, hvorfor han mener, at salg og marketing skal arbejde med udgangspunkt i en fælles strategi.   


Jeg får sparring på udfordringer i B2B-markedsføring

”Jeg sidder alene på marketingskansen og bruger derfor netværket til at hente sparring i mit daglige arbejde. Det kan være konkrete opgaver som udvikling af et website, hvor andre sidder med samme type problemstillinger, selvom vi arbejder i forskellige brancher.”

Lone Ditmer, Marketing Manager, Dansk Wilton A/S

Se videoen med Lone og hør, hvorfor netværk er vigtigt for hendes daglige arbejde med markedsføring i en B2B-eksportvirksomhed.  

 

Vil du dele viden og erfaringer med andre marketingansvarlige? 

Som medlem af Eksportforeningen og Danish Export Marketing Group kan du deltage i seminarer, erfa-grupper og webinarer, hvor fokus er på konkret viden og hands on-værktøjer, som du kan gå direkte hjem og bruge i din hverdag.

Læs mere her