05.10.2015

Vil du have hands-on erfaring med eksport og projektledelse?

Har du interesse for eksport og international handel? Og er du i gang med en videregående uddannelse inden for international business, markedsføring, udenrigshandel eller lignende? Så er det dig, vi har brug for. I Eksportforeningen søger vi lige nu én businesspraktikant med start i februar 2016.

Hos os får du rig mulighed for at styrke din faglige værktøjskasse og prøve kræfter med en bred palette af opgaver. Du får indsigt i, hvordan hverdagen i Eksportforeningen foregår, da du bliver en integreret del af det daglige arbejde. Vi har travlt, og du vil fra dag et få udfordringer, der giver dig erfaringer, som du kan tage med videre i rygsækken.

Du bliver tilknyttet Business Development Manager Halldor Halldorsson, som du skal hjælpe i det daglige arbejde.

Arbejdsopgaver:

  • Kontakt med medlemmer
  • Praktiske opgaver i forbindelse med fremstød
  • Opstart af nye projekter
  • Planlægning og gennemførelse af møder og konferencer
  • Kontakt til udenlandske samarbejdspartnere

Kvalifikationer

Du skal kunne:

  • Håndtere og overholde mange korte deadlines
  • Arbejde selvstændigt
  • Arbejde med mange sideløbende projekter
  • Køre et projekt fra start til slut

Info og ansøgning

Praktikopholdet varer fra februar til og med juni 2016 eller efter nærmere aftale. Stillingen er ulønnet, men vi tilbyder gratis frokostordning og godtgør dine transportomkostninger.

Send ansøgning og CV til halldor.halldorsson@dk-export.dk hurtigst muligt. Har du spørgsmål, kan du ringe til Halldor Halldorsson på tlf. +45 2122 9560.

Om Eksportforeningen

Eksportforeningen er en privat, landsdækkende forening, der består af cirka 570 medlemsvirksomheder. Vi er landets største arrangør af eksportnetværk og eksportfremstød og beskæftiger 30 medarbejdere på hovedkontoret i Silkeborg. Vores medlemmer er opdelt i netværk efter branche- og kundeinteresser i udlandet, og vi hjælper dem ud på internationale markeder gennem fælles eksportmarkedsføring- og fremstød og via deling af markedsviden, erfaringer og