Marketing og den hybride bilmesse i München (Gæst: The Game)

Marketing og den hybride bilmesse i München (Gæst: The Game)

Balancegangen i kommunikation på større hybride messer er svær, det kan Editorial Director ved The Game, David, skrive under på. I 2021 løb en af verdens førende bilmesser, IAA Mobility, nemlig af stablen i et hybridformat for første gang nogensinde. David påpeger, at det kan betale sig at kaste sig ud i et online-univers, der understøtter messen og hvor alt kan måles. Den hybride messe vil stille nye krav til dig, som skal excellere digitalt og samtidig spille sammen med den fysiske tilstedeværelse. Det giver nye muligheder på nærmest uendelige af kanaler, men her er orkestreringen altafgørende: Hvad er budskabet? Hvornår? På hvilke kanaler? 

Få mere viden og se kommende aktiviteter i Danish Export på https://www.danishexport.dk/aktiviteter

Vært: Pernille Vildsted Nielsen, Gæst: David BarnwellProduceret af: Danish Export Association Tilrettelagt af: ufo media Støttet af: Industriens Fond under genstartNU