Online markedsføring i Kina (Gæst: Leaf Digital)

Online markedsføring i Kina (Gæst: Leaf Digital)

I Danmark – og det meste af verden – er onlinelandskabet ret mangfoldigt med masser af apps og forskellige kanaler. I Kina er det, i princippet, noget mere simpelt. Her er WeChat indgangsportalen til store dele af kinesernes onlineverden.

Men, det er nu alligevel ikke så simpelt som det kan se ud, fortæller Onlinemarkedsføringsekspert og partner i bureauet Leaf Digital, Niels Christian Flintholm i denne podcast.

Skal man sælge via onlinekanaler til Kina skal man ikke bare have fod på sit content. Det handler også om at kende den kinesiske kultur og vide, hvordan man skaber indhold, der taler til den kinesiske mentalitet samtidig med at man trækker på danske værdier.
Lyt med og få tips til, hvordan du skal gribe Kina an, og hør også,hvorfor Kina er et marked, man skal ville, og ikke bare noget, man lige prøver af.

Få mere viden og se kommende aktiviteter i Danish Export på https://www.danishexport.dk/aktiviteter 

Vært: Mette Kristensen Gæst: Niels Christian FlintholmProduktion: Stine S. OvergaardProduceret af: Danish Export Association